ورزش بدنسازی در خانه

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۲ سال پیش
  • ۱۱۲۲
  • ۰
ورزش بدنسازی در خانه

ورزش بدنسازی در خانه

هر شخص با هر محدودیتی که دارد می تواند بدن خوش فرم و سالمی داشته باشد به همین دلیل برخی از افراد علی رغم علاقه ای که به این رشته ورزشی دارند و نمی توانند به دلیل مشغله روزمره به این ورزش بپردازند. آنها باید بدانند یکی از ویژگی های مهم این ورزش مقرون به صرفه بودن آن است به همین دلیل می توانند با انجام دادن حرکات صحیح بدنسازی و تهیه چند ابزار مهم و اصلی که آنقدرها هم هزینه بر نیست به این ورزش بپردازند .

از جمل آن ابزار عبارتند از :
  • نوار کششی : این نوارها ارزان و قابل حمل هستند و شما می توانید از آنها برای حرکات مقاومتی و کششی استفاده کنید .
  • مت یا تشک یوگا : باید بدانید این تشکها فقط مخصوص یوگا نیستند و شما می توانید برای حرکتهایی که باید خوابیده ویا نیم خوابیده باشید مانند شنا ، بشین و پاشو ، دراز نشست و از این قبیل تمرینها ا ز آن استفاده کرد .
  • توپ تعادل : یکی از وسایل مناسبی است که می تواند به تناسب اندام شما کمک کند حفظ تعادل یکی از تمرینهای مفید این توپ است .
  • پله کمکی : یک پله با ارتفاع مناسب در خانه می تواند به شما در برخی از تمرینات مربوط به پله کمک کند.
  • طنات : زدن طناب یکی از مهمترین تمرینات برای ورزشکاران در رشته های مختلف می باشد .
  • دمبل : به وزنه هایی گفته می شود که توسط دستها گرفته می شود و با توجه به برنامه و تمرین های خاص برای تقویت عضلات بالا تنه استفاده می شود .
  • توپ طبی : به توپ هایی گفته می شود که مانند یک توپ بسکتبال بوده ولی کمی سنگین تر از آن است و می تواند توان عضلاتی را بالا ببرد .
  • کفش مخصوص ورزش : زمانی که شما در حال انجام حرکات ورزشی مانند دویدن یا ورزش های هوازی هستید بیشترین فشار بر روی پاهایتان می باشد به همین دلیل داشتن یک کفش مناسب از ملزومات است .
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *