نشر از جلو هالتر

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۱ سال پیش
  • ۵۲۴
  • ۰
نشر از جلو هالتر

نشر از جلو هالتر

یکی از حرکات بدنسازی که تاثیرات بسازی در تقویت عضلات سرشانه دارد را می توان نشر از جلو هالتر نامید.یکی از تمرینات مناسب برای عضله جلویی سرشانه که دلتوئید قدامی نام دارد این حرکت می باشد که در ادامه به نحوه انجام این تمرین و نکاتی که در حین انجام این حرکت باید رعایت شود را برای شما بازگو خواهیم کرد.

آموزش حرکت نشر از جلو هالتر

این حرکت را می توانید بصورت نشسته و ایستاده انجام دهید.اما در این آموزش ما این حرکت را بصورت ایستاده آموزش می دهیم.

ابتدا پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم و مرکز ثقل بدن را استوار می کنیم سپس دستها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم و هالتر را در حالتی که روی دست ها به سمت بالا باشد می گیریم.بدن کاملا باید بدن و دستها صاف باشند.دستها را در حالی که آویزان است بدون شکستگی به سمت بالا تا زمانی که با بدن زاویه ۹۰ درجه ایجاد کند را بالا می بریم.این حرکت را می توانید بصورت دست برعکس نیز بزنید که فشار بیشتری به دلتوئید قدامی وارد نمایید.

نکات مهم در حرکت نشر از جلو هالتر

۱- با بلند کردن دست ها بدن خود را از حالت اصلی خارج نکنید و حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۲- در هنگام بالا و پایین آمدن هالتر آن را به آرامی حمل کنید.

۳- عضلات شکم را محکم فشار داده و برای حفظ تعادل کمر خود از عضلات شکم یاری بگیرید.

۴- از پشت خود برای بالا بردن هالتر استفاده نکنید.

۵- هالتر را از زاویه ۹۰ درجه بالاتر نبرید.

فیلم آموزش نشر از جلو هالتر

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *