تمرین Table Bridge | بهترین حرکت برای تقویت کمر

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۴ ماه پیش
  • ۱۳۹
  • ۰
تمرین Table Bridge | بهترین حرکت برای تقویت کمر

تمرین Table Bridge چیست و چه کاربردی دارد ؟

این تمرین یکی از تمرینات پل در بدنسازی است که فشار بسیار مناسبی به عضلات پشتی وارد می کند.این تمرین را به وفور در باشگاههای بدنسازی خانم ها می توان مشاهده کرد و در واقع یکی از تمرینات پر طرفدار در میان خانم ها می باشد.

زمانی که حرکت پل را انجام می‌دهید با فشار کاملا منسجم به تمام قسمت های کمر  موجب تقویت این عضلات خواهید شد.در واقع اگر می خو.اهید در آینده از کمر درد دور باشید پیشنهاد می شود این حرکت را به درستی انجام دهید.

تمرین Table Bridge

حرکت Table Bridge علاوه بر عضلات کمر با درگیر کردن عضلات همسترینگ، سرینی و چهارسر به صورت یکجا می‌تواند یکی از حرکات شگفت‌انگیز دیگری باشد که برای فرم‌دهی باسن در برنامه های خانم ها از آن استفاده می شود.

این حرکت علاوه بر عضلات باسن، زمانی که باسن‌تان را به سمت بالا کشیده و سعی می‌کنید در همان وضعیت نگه‌دارید، دیگر عضلات شما را از جمله عضلات شکم و پهلو را نیز درگیر خواهد کرد و باعث تقویت آن‌ها نیز می‌شود و این موجب تقویت عمومی بدن می شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *