تمرینات آنی توریسدوتی در ۳۵ هفته بارداری

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۱۰ ماه پیش
  • ۰
تمرینات آنی توریسدوتی در 35 هفته بارداری

تمرینات آنی توریسدوتی در ۳۵ هفته بارداری

یکی از اخبار داغ این هفته دنیای بدنسازی تمرینات آنی توریسدوتی در ۳۵ هفته بارداری بود که تحلیل های بسیاری را همراه بوده است. آنی توریسدوتی که یکی از شناخته شده ترین قهرمانان CrossFit دنیا می باشد در یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود تمریناتی سنگین را به نمایش گذاشت.

 آنی توریسدوتییک که از کشور ایسلند از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در عرصه مسابقات حضور داشته است در ویدوئی با اینکه در هفته ۳۵ بارداری تمرینات سختی را به معرض نمایش گذاشته است انتشار نموده است.

بسیاری از متخصصین این رشته معتقدهستند که ورزش بدنسازی در بارداری باید بسیار سبک وبیشتر در قالب ورزش های هوازی و کاردیو انجام شود و استفاده از وزنه باید محدودتر شود اما این زن ورزشکار ایسلندی تمام معدلات را بر هم زده و سخترین ورش ها را انجام می دهد.او حتی برنامه تمرینی برای خانم های باردار در این ویدئو منتشر کرده است.

او معتقد است به عنوان تنها زنی که توانسته دو بار قهرمانی جهان CrossFit از آن خود کند تناسب اندام در هر شرایطی باید ایجاد شود و بارداری نتوانسته جلو کار و پیشرفت او را بگیرد.از نظر خیلی از افراد این دیوانگی است که در چنین حالت جسمانی تمرینات سختی انجام شود که بسیاری از انسانهای عادی در انجام آن دچار مشکل می شوند.البته او اصلا نگران نیست و ضربان قلب بچه را در هر وقت رصد می کند تا در سطح بالای ایمنی قرار گیرد.

جای تاسف است که آنی توریسدوتی در مسابقات CrossFit حضور ندارد .اما چیزی که برای او در حال حاضر بسیار مهم است داشتن فرزندی سلامت وتناسب اندام بالای خود می باشد.

در ادامه برنامه تمرینی او را در این ویدئو می توانید مشاهده نمایید.

پرتاب توپ به دیوار ۲۱ مرتبه

دوچرخه ثابت ۱۸ کالری

استفاده از کتل برگ ۱۵ کیلوگرمی و بردن بالای سر ۹ مرتبه

بالا رفتن از باکس ۱۲ مرتبه

اسکات پا ۹ مرتبه

در میان ست ها ۱ دقیقه استراحت و استفاده دوچرخه را میتوان به ۲۱ کالری افزایش و در انتها با ۹ کالری به پایان رساند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *