برنامه سرشانه

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۱ سال پیش
  • ۶۲۹
  • ۰
برنامه سرشانه

برنامه سرشانه

یکی از برنامه های اصلی که در ابتدای کار باید با آن آشنا شویم برنامه سرشانه می باشد.در این برنامه سرشانه که برای افراد مبتدی درج شده است.حرکات سرشانه که در این برنامه گنجانده شده است بسیار ابنتدایی و برای کسانی که به تازگی ورزش بدنسازی را شروع کرده اند مناسب می باشد.

نکات کاربردی

سرشانه یکی از اصلی ترین قسمت ها در ساختار بدن می باشد.سعی نمایید حرکاتی که در این برنامه گنجانده شده به درستی انجام دهید.اگر حرکات به درستی و با استاندارد کافی انجام نشود آسیب پزیری بدن را بالا می برد.

در برنامه بدنسازی سرشانه سعی نمایید در ابتدای کار از وزنه هایی استفاده نمایید که تمامی حرکت یک ست را بدون کمک با توانایی خود انجام دهید و ازز بلند کردن وزنه های سنگین اجتناب نماببد.

ردیفحرکت تعدادست استراحت
1سرشانه هالتر پرس از جلو10460 ثانیه در هر ست
2پرس سرشانه دمبل10460 ثانیه در هر ست
3نشر جانب دمبل 10460 ثانیه در هر ست
4نشرخم دمبل 10460 ثانیه در هر ست
برنامه مبتدی
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *