بالا سینه دمبل

  • توسط امیر صادق زاده
  • ۲۰ روز پیش
  • ۲۶
  • ۰

بالا سینه دمبل

یک حرکت قدرتی برای تقویت عضلات قسمت بالای سینه که می توان آن را از دسته های قدرتی نامید که از مبتدی تا حرفه ای این حرکت را انجام می دهند.هدف این حرکت بدنسازی فشار وارد کردن به سینه می باشد که در حین تکرار شاهد فشار به سرشانه و پشت بازو خواهیم بود.بالا سینه دمبل موجب رشد عضلات سینه خواهد شد که در زیبایی بدن شما نقش بسزایی دارد. این حرکت را جدی بگیریم.

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده که تقویت آنها می تواند شما را در کارهای روزمره و همچنین اعتماد به نفس نیز کمک نماید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

  •  روی میز بالا سینه قرار گرفته و دمبل ها را بر می داریم.
  •  روی میز خوابیده دمبل ها را روی سینه قرار می دهیم.
  •  نفس عمیقی کشیده و به آرامی دمبل ها را فشار داده و بلند می کنیم.
  •  به آرامی دمبل ها را پایین می آوریم تا زمانی که با سینه مان تماس پیدا کنند. سپس دوباره حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم هنگام  بالا سینه دمبل

  • با کامل نبستن آرنج ها می توانید فشار بیشتری به عضلات سینه وارد کنید.
  • دمبل ها را مقداری کج نگه دارید، تا آرنج هایان در حالت موازی قرار بگیرد.
  • هنگام بالا بردن دمبل ها از برخورد آن ها جلو گیری کنید. تماس دمبل ها باعث به هم خوردن تعادل و ایجاد آسیب در شانه می شود.
  • تصور کنید که خود را از وزنه ها دور می کنید نه وزنه ها را .
  • اگر در نواحی شانه ها احساس درد می کنید، سعی کنید شانه هایتان را جمع شده نگه دارید.
  • سعی کنید عضلات شکم را نیز تحت فشار قرار داده و پشتتان را قوس ندهید.
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *